Golf i solen, mord på årstafältet!

Jag var ut med den underbara lilla valpen jag är dagmatte till idag. Vi tog en lång skön promenad i solen på årstafältet, när de första golfarna uppenbarat sig. De tornade upp sig som ett mörtk moln på himmelen!
Där stod de.. "De töntiga"!!!
Med sina löljliga skor, fjantiga vantar, töntiga västar o kepsar! Och den monstruösa golfbagen!
Stackars Molle och jag krypmte av åsynen av "De töntiga"! De kom emot oss från parkeringsplatsen bärandes på de hemska bagarna med de blänkande stålet i! Det ondskefulla töntstålet som skyfflar iväg de dödliga bollarna!!
Det var så vi kände ossdå en av "De Töntiga" lyckades skjuta iväg en boll åt fel håll!
Vi var BAKOM honom o endå svischar de en fucking jävla fjollboll bara ett par centimeter från mitt ansikte!
Sen har gubbjäveln mage att säga åt oss att inte vara i vägen!
Jag frästa åt honom att lära sig spela ordentligt stället!

Kommentarer
Postat av: ombudsman

Haha, found you. leka snart?

2008-05-01 @ 12:05:40
URL: http://www.myspace.com/ombud

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0