Madde och Molle, ett äventyr i storstadsdjugneln.

Imorgon börjar min "Dog-duty". Jag ska vara Dagmatte till världens mest bedårande vovve. Molle. Molekyl, Madicken, Tjockis, Fluffet.. Kärt barn har många namn.
Han är en fin blandras mellan Collie, Irländsk Setter... Wait for it :D... Schäfer och Golder Retriver.
En fiktig "Awsome" rondellhund! :D
Jag är (än så länge) inte rädd för att göra något fel, som att mata ihjäl stackaren med morötter eller bada honom i handfatet *skrattar*
Nä det här kommer att gå fin fint! Mitt nya liv som ansvarsfull vuxen börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Molle

Tack för promenaderna och allt sällskap!
Tack för att du tar hand om mig när lillmatte inte är hemma.
Tack för att du är hennes bästa vän och tar så väl hand om henne när jag själv inte kan följa med och göra det.
Tack för att du är du.
Kramar Molle

2008-04-21 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0