Välkommen till min nya blogg!

Det här är nytt för mig, det kommer ta en viss tid att vänja sig också :)
Men det tar vi hand om, en dag i sänder.
Idag ska jag bara knappa runt och se vad denna sida har att erbjuda.

Men i måndags var jag på Backstreet Boys konserten, det var som vanligt en underbar upplevelse!
En Helt underbar dag! Backstreet Boys var i sthlm. Mina ungdomsidoler!!
Med spänning såg jag fram emot den dagen. Måndagen den 14 .e april :)

Backstreet Boys har på söndag hållit på i 15 år.. 15 år är en lång tid för ett pojkband.
Med tanke på att ingen av de andra pojkbanden från 90-talet inte ens kan sjunga längre, har mina BSB kommit långt. Alla har en liten solokarriär på G vid sidan av men det är ju bara bra. Omväxling förnöjer heter det ju.
Jag ser fram emot min favoritmedlems solokonsert i maj :) A.J Mclean!! 

Det var en härlig kväll där jag kunde skrida sunt på Hovet med likasinnade fans :)
Det som gladde mig så mycket var att fansen, som jag, har åldrats med boysen.
Jag såg allt från en mamma med sin lilla son, ett par i övre 30 års åldern sitta hand i hand under balladerna. Jag såg medelålders utan barn! Jag såg även de vanliga fjortisarna som står för skrikandet, jag såg ett helt gäng hårdrockare nere i ståplats sektionen! Och då menar jag svartfärgat långt hår, nitar, megadeath-tröjor (som senare byttes ut till bsb tröjjor) Detta var killarna!!
Tjejerna var nästan likadana förutom att någon enstaka färg fakitiskt smög in i klädseln :)

Det gläder mig att min ungdom än inte har vittrat sönder bakom mig. Att mina Boys följer mig ett tag till  i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0