Krossad...

Nu är det kört, jag mår inte alls bra, varken i kroppen eller i huvudet.
Helgen kommer bli ett helvete o ja ser inte ens fram emot stallet. (Jag fixade ridning i dalarna)
Vaknade igår av en så sjuk bultande huvudvärk att ja nästan kräktes av smärta.
Alla ljud var för höga och minsta lilla ljus brände ut ögonen på mig. Ja kände min andfådd bara av att kliva ur sängen o ställa mig upp. Jag fattar inte vad som e fel...
Mår nästan lika piss idag. Fast nu sitter demesta i psyket på mig. Jag är fruktansvärt likgiltig o skiter i allt.
Jag bryr mig inte ett dugg om vad som händer... Orkar inte tänka, vill inte tänka.
Jag sover uruselt, vaknar varannan timme i mardrömmar, kallsvettig. Har ont i hela kroppen om ja mot all förmodan fått sova något alls under natten.
Jag mår verkligen inte bra, något är fel, och ja kan inte sätta fingret på vad.

Ja vet att DET kommer splittra oss, kanske inte den här veckan, kanske inte de här året, eller nästa. Men DET kommer alltid vara ett hinder. O ja blir så arg på mig själv när ja vet att du har lika jobbigt med DET som jag. Jag älskar dig mer än livet självt... Men jag hatar hur de har blivit.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det somm har hänt? vad är DET? är de den jävla ungen?

2008-12-07 @ 10:08:56
Postat av: Madde

Jo Den e ju ett stort hinder för mig. Ja blir påmind varje gång om att i inte kommer vara en riktig familj om de nu skulle hända...

Och känner på mig att om det blir ett val, kommer han inte välja mig.

2008-12-09 @ 12:21:12
Postat av: Anonym

jobbigt =( men vaddå? en riktig familj kan ni väl absoult bli! du kan ju bli den där coola styvmamman ;P den som hittar på alla roliga grejer och aldrig tjatar om att gå upp tidigt på mornarna osv =)

2008-12-10 @ 16:54:38
Postat av: Madde

Nej fy fan i helvete att ja ska bli någon jäkla styvmamma! De kommer ALDRIG att ske!

Ja kommer inte att träffa ungen någonsin så de kommer ja inte bli! Glöm de!!

2008-12-23 @ 16:38:23
Postat av: Anonym

nej, med den inställningen kommer det aldrig hålla mellan er. klart att han kommer välja ungen. Men de är ju upp till dig om du vill att det ska hålla är det bara att knipa ihop och acceptera läget.. Men du? hur gammal är ungen då?

2009-01-01 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0