Första dagen på jobbet

Det var kanonroligt att jobba på posten! Alla var så trevliga, och det var en fröjd att få åka runt på trucken! :D
Riktigt kul!! Såjag trivs finfint.. Än så länge, man vet ju aldrig.
Men just nu känns allt bara toppen med jobbet.

Mer än så händer inte i mit liv, jag är en tråkig person.
Men om mndre än en vecka bär det av till GOTLAND mitt PARADIS!
Saknar mina gotlänningar SÅÅÅÅ. Zofia, Karin, Linda, Mamma Mary!!
Älskar er otroligt mycket och vi ses snart!!!
Medeltidsveckan kommer bli otrolig i år då vi får JOHN med oss ner! :D:D Vår UNDREBARA lilla Dalmas ska till gotland!
Mimmi, Marie, det kommer bli GALET, Elin, du vet inte vad du ger dig in på! XD

Nu ska jag krypa ner i sängen och se gårdagens inspelade avsnitt av "Dexter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0