Var e min truckerkeps?

Första dagen på min Truckförarutbildning och det gick JÄTTEBRA!
Allt var superkul, men det var ett rent helvete att backa!!!
Det löste sig efter några fler testkörningar :)
Imorgn ska vi göra själva uppkörningen och jag klarade banan galant idag på andra försöket.
Jag är lite ojämn i min köring än så länge, men det kommer med rutinen säger dom.

VAr ute på fest i södertälje dagen innan så jag var lagom mosig och sur på morgonen när klockan ringde!!!
Tur att ja hade världens bästa John bredvid mig i sängen när jag vaknade, så jag bliv inte så arg endå :)
Man blir så glad av John :) Han e världens bästa killkompis! Han och jagdrog iväg hem vid tolvtiden, medan Mimmi o Elin festade vidare på Hamnmagasinet i södertälje.
De var inte hemma förrän vid fem på morgonen ha ha ha.
Mimmis uppvaknande var itne så trevligt heller då hennes pappa tydligen hade kommit och hällt vatten över henne XD

Nu ska hjälpa mamma att laga till hemmagjord pizza och sedan SOVA innan jag eventuellt ska ut med mina älskade igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0