Lyckliga ni som finner varann! :)

Nu har jag lyckats smälta nyheten :) Medelia fick sin Jocke! Världens vackraste par har bundit sina band!
Hela mitt bittra lilla ishjärta JUBLAR för dem!!
Trots att jag för länge sedan slutat tro på kärleken, så blir jag alldeles varm inombords för deras skull :)
GRATTIS MEDELIA GUMMAN!!! GRATTIS JOCKE!!!!!
Jag förutspår ett långt o gulligt liv.

Självligger jag däckad i en grym urinvägsinfektion, halsfluss och skyhög feber. Mår verlkligen inte bra alls.
Men jag äter min medicin som en duktig flicka o hoppas på att bli frisk snart.

Såg ett av mina ex i helgen... Det vände sig i magen och jag kunde knappt andas när jag såg honom glida runt bland folket. Som en vanlig människa. URS... Vad fan tänkte jag med? Varför ville ja ha den?? Klart så tänker jag om Allatre just nu, "vad fan såg jag hos honom?" Men gjort är gjort o de enda man kan göra är väl att försöka göra de bästa av situationen, för tyvärr så brinner de inte bara upp så fort man gjort slut :(
Ex är ett jävla gissel, man kan inte döda dem.. KAN, kan man men de e de inte värda..

Nä nu ska ja sova... Igen... Febern tar knäcken på mig...

Kommentarer
Postat av: Alex

Va de mig du såg? förlåt att man finns liksom

2008-06-19 @ 18:59:29
Postat av: Madde

Ja de va dig, ja såg. Inget personligt, ja såg en bit av mitt förflutna som jag inte var övernes med.



Var det Du som skren en annan kommentar om mitt inlägg "vikt"?

För den var fruktansvärd. Om det inte var du så vet jag vem det var.

2008-06-19 @ 19:59:50
Postat av: Alex

ja de va jag, och de va ju sant lr hur?

2008-06-19 @ 21:37:03
Postat av: Madde

Nä de var de inte. O de vet du om själv.

Modigt av dig att inte våga stå för just det inlägget just då.



Varför läser du min blogg? Kan du inte bara låta mig vara ifred?

2008-06-19 @ 23:10:31
Postat av: Alex den riktige

Jag fick precis en utskällning så jag gick in här för att se vad som försigår och ser att det är nån jävla idiot som utger sig för att vara mig... suck



Jag kände inte till din blogg innan det här, och detta inlägg är det enda jag skriver och skrivit i din blogg och på det jag svär. Nej jag såg inte dig på Harrys heller, tycker jag borde ha lagt märke till dig om du var där men hade jag gjort det hade jag faktiskt hälsat.



Patetiskt jävla kräk det där. Jag kommer inte skriva mer här, och fortsätter han så hoppas jag att du förutsätter att det inte är jag.

-Alex H.

2008-06-20 @ 02:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0