Midsommar i sängen.

Well, så fick man spendera sin allra första midsommar i sängen. Ensam ha ha.
Tyvärr hade ja ingen mumsig hunk mellan låren, som man borde när man ligger till sängs ;)
Febern är nere, matlusten är nere och humöret är lite nere. Men vad gör väl det, i skrivande stund håller kära mor på att laga flintastek i ugnen.
Det var å andra sidan lite skönt att spendera midsommarentill sängs hemma, då försvann all hets över vart man skulle göra, vart man skulle åka, vilka man skulle vara med.
Lite tråkigt att man missade roligheter men vänner men jag hade endå inte haft så roligt me tanke på mitt tillstånd.

Nu ska jagse hur Mimmis avfärgning blev då vi ska hyra film o slappa :)
Vad skulle jag göra utan mina vänner??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0