A.J Mclean konsert!!

En underbar uppenbarselse!! A.j Mclean från Backstreet Boys är i sverige.
Jag har precis kommit hem från hans spelning på Berns Salonger.
Kroppen är i EXTAS! Själen dansar fortfarande, och hjärtat dunkar vilt i bröstet!
Han var så bra att han skulle kunnat omvända alla Negativa Bsb hatare (urs för er förresten, skäms i ett hörn!!)
Mimmi och jag var helvilda! Dansade hoppade och levde rövare! XD
Den bästa kvällen sedan hela gänget var här i april senast :)
Låtarna var både rörande, mjuka och helty crazy tunga! Så fort skivan kommer ut ska jag ha ett rykande färskt exemplar! Man måste stötta de man älskar!
Den coola svarta tröjan med guldtexten "Love is the drug" visar att han lagt beroende bakom sig och kan nu prata öppet om det. Tillomed skämta om det. Han har kommit långt i sitt liv nu och med de här solokonserterna visar han att han vill och kan göra saker för sin egen skull, och oss fans då ;)
Att han sedan tog av sig till bar överkropp och visade upp alla de underbara tatueringarna till sista låten var ju helt klart en äggstockskrossare! Gud vad han är snygg!!!!
A.j vi e stolta över dig, Keep up the good work.

Imorgon Fredag bär det av till Kalmar med allra finaste Mimmi, allra finaste kladdigaste John och nykomlingen Mats :) Vi får se hur han klarar av mig och Mimmi när vi e lagom övertrötta och kanske med lite alkohol i kroppen XD
Ska bo hos min gamle gode klasskamrat Anders, som nu tydligen blivit en inflytelserik sjöbuse på äldre dar.
Där komemr oxå vara en till gammal klasskamrat, Fred. Som gått och blivit bitig brandman ;)
Den sista grabben vi ska dela lägenhet med Richard vet jag inget om. Det blir en kulig suprise :)

Kommentarer
Postat av: Nadia

fan va jag e avis på att du va där, jag va utanför, fick inte komma in :'( träffade iofs honom i april och igår men ändå :'(

2008-05-31 @ 01:13:53
Postat av: Madde

Träffade du honom behöver du inte gråta över en missad konsert! XD Ho ho, du drog ju då vinstlotten!

2008-06-02 @ 17:30:26
Postat av: Nadia

mjaa, lite kanske men jag hade verkligen velat vara där inne istället för att stå utanför å lyssna :P men men, han va hur som helst gryyym ;D

2008-06-03 @ 23:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0