Jobb.

Jag tror jag lyckades håva in ett jobb endå. Lagerarbetare kvällar och nätter. UNDERBART!
INGA korkade kunder som frågar vad det kostar fast de har en stor skylt mitt under näsan.
Ingen hantering avpengar eller mat, och ABSOLUT INGA FUCKING JÄVLA BARN!
Har ja fått det här jobbet kan det vara drömmen för mig XD.
Deringde imorse och berättade hur tung arbetet skulle vara, nästan som en varning.
"ja lådorna kan väga upp till 30 kilo." Sa rösten i luren, nästan lite ursäktande.
"Det kommer vara en hel del fysiskt tungt kroppsarbete, är du beredd på det?"
När hon senare läste att jag hållit på med hästar blev hon med ens lugnare.
"ja men då tror jag att du klarar av det här fint"
Ska på informatonsmöte  på måndag. I SKOGÅS! Ha ha ja ja.. Vi får se hur fan man hittar dit :)

Stallet på onsdag som vanligt, fast inte helt :) Min ridlärare bad mig att följa med henne när hon ska ta Mio till tandläkaren, jag blev jättesmickrad och jätteglad när hon frågade. Jag är ju bara en simpel elev.
Jag ska inte skryta men jag vet ju vad  jag håller på med när de gäller mina fyrfota älsklingar.
Det kommer bli en rolig och lärorik upplevelse.

Ska även på intervju för en ny modellagentur nästa fredag. Jag kan knappt tro att det är sant! NYP MIG NÅGON! :D
Men jag ska ju inte ropa hej än. Det Kan ju gå åt pipan hela skiten.
Bara att hålla tummarna.

Spara pengar är ju självklart att jag ska göra. Trist bara att de betyder att jag kommer kunna komma igång med min tränig lagom till sommaren e slut!
De e ju NU man ska behöva ha tunna sommriga kläder! :( Det är ju NU den där jävla badsäsongen är.....
Jag trodde ALDRIG att jag skulle säga det här...
Men jag hoppas på en kall sommar där jag inte behöver klä av mig för mycket :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du... du påstår alltså att du alltid vägt 47 kilo fram tills nu?

2008-05-29 @ 05:56:16
Postat av: Madde

Nej, jag har vägt ca 47 - 49 kilo fram till januari. Sedan gick de bara utför och jag vet inte varför.

2008-05-30 @ 02:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0