Promenad.. O stall..

Idag var jag ute med den stackars lilla Molle igen, som alla andra dagar då man e DagMatte ;)
Tvingade den kraken att vara ut och gå i en och en halv timme. klättra i bergen i skogen, o jogga.
Jag åt ingen frukost imorse. ja ville bara inte ha. Känner mig rätt småäcklad av mat faktiskt..
Tog tre hårda knäckemackor utan smör på hemma hos mimmi. de får duga tills ja vart i stallet.
Efter får man väl peta i sig något annat nyttigt. Morot kanske..

Ja tror allt dumt med mig började i Åre med min chef. Jag vågar knappt prata om det. Jag vet inte om han såg det på ett skämtsamt sätt, men jag blev väldigt illa till mods..ja vill inte att min chef ska försöka få mig i säng :(

Efter det känner jag mig om än äckligare...
Jag vill bara ha e anonymt fint litet jobb där ja får arbeta med kroppen, slippa kunder och en pervers chef!
Jag vill jobba i stall!
Jag saknar hästlukten, närheten till djuren, de lite slitiga jobbet faktiskt... Det är så skönt att ta tag i grepen och mocka ut ett gäng boxar, sopa stallgången, fodra o göra sådant pyssel. plocka in och ut hästar från hagarna...
De enda som stör mig är väl de tidiga mornaran ha ha.

Jag tänker på Ullbålsta Gård varje dag.. Hur mitt liv var precis som jag hade önskat det. Hästar överallt...
Men varför klarade jag då inte av det.. Känner mig misslyckad då ja inte pallade med jobbet ja älskar så mycket.

Jag är fruktansvärt osäker på mig själv nu, vet inte vad jag vågar göra och inte göra. vet inte vart ja ska vända mig..
Vill ju inte tynga ner mina vänner med mina yttepytte tankar, De har de ju fan så mycket värre.
Jag har ju egentligen inge probem alls.

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt med promenad. =)

Kram emma

2008-05-14 @ 15:29:21
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0