Vänner kommer och vänner går..

Jag saknar dig så jävla mycket att de gör ont i kroppen!
Jag fattar inte vad som hände mellan oss! Vilka är vi idag som gjort varanndra så fel?
Varför gick allt så snett? Kunde vi ha förhindrat något? Varför var allt så tungt?
Var det jag som var problemet? Var jag för svag, klen?Var jag en dålig människa?
Jag fattar inte vad som hände efter, men allt jag vet är att nu är allt över.
Det går inte att ta tillbaka det som skett utan bara acceptera följderna.
Och det reulterade i att jag förlorade en vän..
Ska jag be om ursäkt för något? Var det mitt fel? Gjorde jag fel?
Det gör ont i kroppen, det värker i hjärtat och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Mina vänner är ju allt jag har nu!! :(
Jag vill inte förlora er nu!!
Varför svarar du inte......
Förlåt för allt, Carro jag saknar ju dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0