Jobbsökande igen...

Nu har jag setat och letat genom flera olika jobbsökarsidor...
Och ju mer jag letar ju mer deprimerad blir jag...
För det ALLRA VIKTIGASTE i hela fucking jävla världen e ju att man har ett jobb.. De säger ju alla.
O självklart kan man ju ta vilket jäkla jobb som helst! (Känn min ironi!!)
Jag tycker inte det, jag tycker inte att man ska ta första bästa skitjobb som råkar bli ledigt bara för att man MÅSTE.
För man kan ju söka vidare när man väl hittat ett... Öhhhhhh, jaha. eller????
"Man klättrar inom det valda jobbet sen" Nä fan tänk om man inte gör det!
Tänk om man e så jävla inkompetent att amn inte klättrar! Tänk om man e kvar på samma jävla skitjobb som TRUCKFÖRARE tills man blir gammal fet o går i pension!
Ja e livrädd för det!, Tänker bara söka extrajobb, INTE fasta jobb.

Ja pallar snart inte mer, att alla ska vara så jävla framgångsrika medan jag bor hemma som en parasit
för att ja e för korkad för att få ett jobb.

Ja skiter snart i allt! Slänger ut datorn genom fönstret, vrider sönder mobilen, rycker ut telefonjacket, låser in mig på mitt rum och skiter i ALLT och ALLA.

Fan att en så bra dag kunde tvärvända så.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0