Stallet!

Jag kom precis hem från Gladö Ridskola som jag rider på, helt underbart slutkörd! :D
Jag älskar att köra helt slut på mig själv i stallet! Det är så sjukt härligt på något sätt.
Ja fick min FINA UNDERBARA Irma-Grace!, En helt underbar liten häst!
Men ja e lite ledsen oxå...
Vad gör man när man hittat den rätta? Vad gör amn när själva ridningen och all kemi bara stämmer?
Jag tror att jag har hittat "Min" häst. Det känns bara så rätt med Irma.
Men jag har inte råd att skaffa häst!... :( Jag har inte råd at hålla en egen häst :(
Så det suger då SÅ HÅRT att jag hittat min rätta kärlek :(
Så nu har jaf lite blandade känslor...
Jag är jätteglad över att ja fått rida Fina Iram, men jätteledsen över att hon aldrig kan bli min.......



Inte en så jättebra bild, ja ska fixa bättre sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0