Tråkigt

Jag har tråkigt, jättetråkigt.
Jag glömmer bort att ja har en blogg, o enda anledningen till att ja skiver nu är att Facebook inte funkar!
Ja fattar inte! den säger bara att sidan inte går att hitta! O de e BARA JAG som INTE kommer in!!
Ja blir hysterisk!
Var och plåtade inför Nocturnal Models Castingen (som för övrigt gick åt helvete)
knalla in på

http://www.arkona.se

 o kika, Där är stjärnbilderna!
Jag blev plåtad av en otroligt duktig fotograf på Citypix inne i stan.

http://citypix.se

Väntar nu på att...Få gå och lägga mig ha ha ha.
Jag kravlade mig upp hemma i Kista kl kvart över sex!!! Det är mänskligt tidigt för en slashas som mig kan ja säga!
Trallade sedan iväg i den värsta snöstormen mitt stackars ansikte sett på år! Tack och lov att tunnelbanan är inomhus.
Jag tog mig hela vägen hem till mamma i samma snöstorm fast den hade tilltagit!
Sen pallrade jag o Underbaraste MIMMI oss iväg till hennes medryttarhäst ute i huddunge området.
Det var SNÖ så in i HELVETE men OH så VACKERT!


På väg ut i snökaoset :)


En bild av snökaoset


Mimmi och Magi tillbaka efter en härlig galopp!

Tack för att jag fick följa med denna magiska dag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh så fina bilder! =) men vad smal du ser ut, har du gått ned i vikt? O.o

2008-11-25 @ 10:47:46
Postat av: Anonym

Lite konstruktiv kritik... de överexponerade bilderna i början är toppen då de får dig att se mkt smalare ut, så fortsätt med dom.. Du borde tänka på att vinkla in ena axeln mot fotografen för att dina axlar ska se smalare ut, på vissa bilder ser du lite maskulin ut pga dom... sen borde du tänka på dina händer som på de mörka bilderna ser väldigt röda, torra och ovårdade ut, inte alls snyggt.. men annars va de bra bilder =) keep up the good work!

2008-11-25 @ 12:47:01
Postat av: Madde

Kanonbra med lite konstruktiv kritik! Ja väääl medveten om mina stora "simmaraxlar", dessutom E ja ju lite musklad efter alla år i sadeln, så ja kan ju inte göra mer än att vinkla.

Jag skulle jättegärna vilja veta vem du e som har skrivit detta, så du kan ge mig lite mer tips o trix då du verkar veta lite om det här.

Maila mig :) [email protected]

2008-11-26 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0