Seg.

Ja, jag skäms lite. Jag har inte brytt mig o den här sidan på aplänge, har inte haft något vettigt att klottra ner på.. papper(??) om man säger så.
Jag jobbar, jag sliter, sover för mycket och umgås för mycket med min älskade pojkvän.
Vi festar för mycket och sover därefter för lite.
Ond cirkel.
Men jag älskar honom SÅ MYCKET!
jag är så lycklig!! För första gången i mitt liv är jag lyckligt kär, och har ett bra förhållande.
Jag har ju gått genom helvetets alla pojkvänner så att hitta en som låter mig vara mig, och som älskar mig för at jag är jag.. Det är helt surrealisiskt, men så skönt!

Just nu håller jag och min syster på att sy en klänning till Nocturnal Models årliga HalloweenBal!!
Jag är spänd och full av förväntan! Det komemr bli Så häftigt! Hoppas jag, ja ser fram emot de här mer än min födelsedag och julafton!

Dagen blev lite knasig.. Man vaknar och börjar göra sig klar för dagen.. När man inser att klockan börjar rusa iväg ringer man chefen och undrar om man ska jobba idag eller inte.. Man får till svar att de skulle jag inte.
KANON! Då hinner ja sy, ja hinner hämta en biljett till balen till Emma. Ja hinner umgås med pojkvännen då vi missade gårdagen, vilket känns hemskt.. Urs vad ja e dunderkär!
Men nu ringer chefen o säger att ja ska jobba natt!!
PANIK, ja måste ju hinna med allt det andra endå! PLUS att ja måste sova innan!!

Så ja beger mig till symaskinen nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att du är lycklig =)

2008-10-24 @ 18:32:30
Postat av: Iceea

Tur att du han med mig i den där röran också och att du inte är allt för arg på mig för att du inte han sova.

(Jag har äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till!)

Kramar

2008-10-27 @ 08:55:15
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0