TrasselSudd.

Well, nattskiftet som jag så haftigt blev påhoppad av gick bra.
Trots att ja fick jobba över en halvtimme plus bara ha en kvarts rast på 7 o en halv timme.
Gör inte så mycket men lite segt var det mot morgonen!
Kom hem och bara damp i säng. När jag vaknade vid halv fem på eftermiddagen var ja tröttare än när jag gick och la mig.
Varpå hela lördsagen gick åt att försöka vända tillbaka mina sovtimmar. Läskigt.

Älsklingen var ute i lördags och svirade runt med lite bönder :) Jag sov och lyckades titta lite på hyrfilm.
"What Happens In Vegas" Skulle enligt trailern vara hysteriskt rolig, men som vanligt så visar de det bästa i trailern. Men den var rolig!! Det bästa var den lilla snutten efter sluttexterna :D



Lördagkvällen tillbringades på Rocks! Med Tina och hennes karl Ronnie. Vi hade jättekul och dansade en del.
Sedan på hemvägen blev det fotboll med Maltesers! XD
Mitt på mariatorgets tunnelbanestation stod vi ett gäng skrattandes och sparkade på en chokladboll :)
Vi tog den hela vägen till T-Centralen! Men där försvann den, antar att något åt upp den Ha ha ha.

Nu ska jag sy lite mer på min maskeradoutfit :) De ska bli så GRYMT spännande!! Jag är SÅ hajpad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du klä ut dig till då? Eller är det hemligt ;)

2008-10-29 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0