Alla hjärtans dag helgen.

I lördags väcktes jag abrubt av min telefon som skrek på mig *Ozzys röst* "Sharon! Sharon the Fu*piip*ing Phone's ringing"
Kul de skulle va om man kunde få sitt eget namn istället för Sharons :)
Det var en kompis till mig som ville ha tillbaka några skivor ja lånat av honom för ett tag sen, och han skulle ha dom NU!
Så de va bara att pallra sig ur sängen, nyvaken, pissigt morgonhumör o pisstrött, o åka till MÖRBY CENTRUM! de tog mig en jävla timme dit! Bara för att lämna av några jävla skivor, o sen en jävla timme tillbaka!!!
Jag va inte glad!
Kvällen avslutades med att ja i vild panik fick åka till min älskade som inte hade haft en bra dag i dalarna. Urs vikken SOPIG Alla hjärtans dag! :(

På kvällen var det dock PiratFest som min fina underbara kompis Angelica ordnade för sin 25 års dag! :D
Jag klädde ut mig till hamnhora (fast de märktes inte) Och var endå snyggast på festen! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

firade han i dalarna?! O.o varför då?

2009-02-24 @ 12:15:16
Postat av: Medelia

Blev nog inte mycket firande i Dalarna.



Tråkigt att dagen blev som den blev för er båda, men ni får ta nya tag.. varje dag kan vara en alla hjärtans dag om man vill! ;)

2009-02-25 @ 08:24:40
URL: http://medelia.bilddagboken.se/
Postat av: Madde

Han firade inget i dalarna, han var där på lite "family business"

2009-02-25 @ 11:44:27
Postat av: Anonym

hmmpf.. tycker ändå att de e konstigt, kunde han inte åkt dit någon annan dag?

2009-02-25 @ 21:46:00
Postat av: Medelia

Men ja det var ju JÄTTEKONSTIGT att han åkte dit just då. Du tror inte att han hade varit kvar hemma om han hade kunnat?



Vad folk ska hålla på och kritisera och tycka, saker är som det är och varför ska man diskutera om han kunde göra si och så i efterhand? Meningslöst enligt mig.

2009-02-27 @ 16:59:01
URL: http://medelia.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

men sorry?! jag undrade bara varför? för mig e de jättekonstigt då jag inte vet vad han var tvungen att göra där! de fattar väl jag med att han inte VILLE åka dit..

2009-02-27 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0