Inget nytt under ?? solen??

Ja har inge nytt att skriva om, ja ville bara uppdatera bloggen.
Fast en tanke poppade upp i skallen när ja satt i bilen påväg till Globen med syster o far för att hämta ut syrrans MADONNA BILJETTER! FAn va hon e lcklig! De e skönt att se henne glad.

De e bara lantisar, gettoungar, lågutbildade idioter och puckon med vuxenkomplex som skaffar barn innan 30 års ålder!

Ja menar skärp er! Ni har inte en medellivslängd på 40 år längre! Chilla lite för fan! Lev livet själv innan du gör ett nytt.

Ja, Mimmi, Marie, Elin, Syster Annis och min käresta älskade åt på vår nyöppnade lokala sushiresturang igår.
Jag, Annis o John hade ALDRIG ätit sushi innan, och ja kan medge att det var intressant.
De va ju inte supergott, och inte heller äckligt. Men det är nog en sak man måste vänja sig vid.
Avocadogrejen va helt klart GODAST!

Kommentarer
Postat av: Medelia

Haha vad hård du är mot alla föräldrar under trettio. Har du bestämt att en lämplig ålder att skaffa barn på är när man fyllt trettio?



Du vet vad jag tycker om barn(jag tycker per definition inte om dem) ...meeen efter 30-40år ökar riskerna och komplikationerna med att skaffa barn, så trots att vi blir äldre än 40 nuförtiden är det ändå mer idealiskt att inte vänta för länge. Sen kanske folk anser att de inte har något bättre att fylla sitt liv med än att skaffa barn? ;)



Vad kul att sushin gick ner! Jag har bara ätit det två ggr så har nog inte lyckats vänja mig än..vet inte om jag någonsin kommer att göra det ;)

2009-02-11 @ 19:25:50
URL: http://medelia.bilddagboken.se
Postat av: Medelia

Haha vad hård du är mot alla föräldrar under trettio. Har du bestämt att en lämplig ålder att skaffa barn på är när man fyllt trettio?



Du vet vad jag tycker om barn(jag tycker per definition inte om dem) ...meeen efter 30-40år ökar riskerna och komplikationerna med att skaffa barn, så trots att vi blir äldre än 40 nuförtiden är det ändå mer idealiskt att inte vänta för länge. Sen kanske folk anser att de inte har något bättre att fylla sitt liv med än att skaffa barn? ;)



Vad kul att sushin gick ner! Jag har bara ätit det två ggr så har nog inte lyckats vänja mig än..vet inte om jag någonsin kommer att göra det ;)

2009-02-11 @ 19:26:47
URL: http://medelia.bilddagboken.se
Postat av: Iceea

Ha,ha... Du har blivit GALEN!

Om alla ska börja skaffa barn efter 30 fatta hur många funktionshindrade barn som kommer ploppa fram och hur många pensionärer som fortfarande har sina snorungar boendes hemma. Nä du!

Ett liv efetr 50 vill man ju ha!



Ju närmre 40-45 du får barn ju mer ökar risken för att få utväcklingsstörda barn. Då blir du mamma till en drägglande femåring för resten av ditt liv!



Aja-baja!



Syrran är 40 nu å har en av sin unge på 18. Det är ju skitnice! Hon är fortfarande ung i kroppen och kan åka utomlands och roa sig utan att behöva släpa med sina småungar.



Tror inte du sätt fördelarna med att skaffa kids mellan 20-30, men det är ju bara för att du hatar barn.

2009-02-12 @ 07:16:12
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag kan hålla med Madde att det inte är riktigt ok att skaffa barn så tidigt. Vem fan vill va gammal och "gå ut och leva livet?"

2009-02-12 @ 11:00:46
Postat av: Madde

Galen nej. Inte jag. Seriöst de finns MASSA jävla kliniker som gör att man inte får potatisar efter 35-40 års åldern, vi BEHÖVER INTE ha denna jävla panik längre.

De e inte fel att bli färdig själv först innan man håller på me de där barntjafset.



Vi behöver ju inte bry oss om att de kommer va massa potatisbarn överallt. För vi har ju alla lantisar, gettobarn, lågutbildade idioter o alla med vuxenkomplex kvar som överbefolkar världen.



Leva livet vil man väl göra medan man har ett, o INTE EFTER att man skaffat barn o grejjer, för av någon anledning så vill inte folk göra de efter. Vet inte varför.



ja säger bara som de e ;)

2009-02-12 @ 14:02:25
Postat av: Iceea

Jag vänder på det hela. Alla som inte vill ha barn före 30 är: omogna barnrumpor! Ni har nån form av ålderskris och försöker leka yngre än vad ni är. Detta blir extremt patetiskt.



Tycker det är barnsligt i sig att säga att bara lantisar, gettobarn, lågutbildade idioter o alla med vuxenkomplex är de som vill ha barn.



Jag vill ha barn nu (om jag hittar rätt kille) och jag hör inte till någon av de där idiotiska kattegorierna.

Men jag vill ha barn av en anledning som du inte kan förstå. det är du för omogen för. jag kan förklara det för dig när du blivit "äldre" ;)

2009-02-12 @ 15:33:47
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp personliga påhopp, verkar som om någon tagit åt sig. hahaha.

2009-02-12 @ 16:11:25
Postat av: Puff

Oj, din blogg var lika äckligt rosa som min

2009-02-12 @ 16:17:10
URL: http://enlitenhemlig.blogg.se/
Postat av: Marie

Hey! Vad hände med sushin?! Åh så gott det var! (kan vi inte diskutera det ist?) :P haha.



2009-02-15 @ 16:33:04
Postat av: Anonym

gahh! du skriver ju aldrig här -,- kan du inte typ ta som vana att skriva ett litet inlägg i samband med att du uppdaterar din status på fb?

2009-02-21 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0