LG HockeyGames jobb i Globen

Jag har då jobbat! Woho, en helg e ju bättre än inegnting.
Plus att det var ett sjukt roligt jobb!
Jag stod som levande Memorybricka i ett LG Memoryspel. Folk fick komam fram till vår monter och på snabbast tid hitta alla produkter och para ihop dom. Vi stod 12 pers och höll i varsin bricka med en produkt på. Vi hade kepsar med nummer och när vårt nummer blev uppropat vände vi på brickan för att visa produkten.
Det var jätteroligt och jag har fått massa nya vänner.

Jag var på arbetsintervju idag oxå, på Arena bemanning.
Dom hade inga lediga uppdrag just nu sa dom, men han sa att mitt cv var så intessant att han ville träffa mig endå.
Det är ju något iaf! En fot någonstans.

Firade ett halvår med min ÄLSKADE i fredags!

Jag är så kär och lycklig att ja spricker!!!

Vi var på Sjätte Tunnan i Gamla Stan och såg när CULTOS FEROX spelade i de svartbrända vstenvalven.
Underbar känsla! Medeltid, musik, Min älskade i medeltidskläder! Det kändes inte riktigt som den dagen vi upptäckte att vi inte kunde elva utan varanndra på gotland, men nästan allt stämde. utam platsen.
Men första gången vi träffades var just på Sjätte Tunnan, så de kunde ju inte ha blivit bättre!

Kommentarer
Postat av: Elin

He,he,he... Ni kom på att ni inte kunde leva utan varandra. Ditt övriga "possy" hade sätt det för länge sedan ;)



puss

2009-02-10 @ 08:12:58
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Elin

Och föresten... GRATTIS till 6 månader!

2009-02-10 @ 08:14:29
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Medelia

Aww vad gulligt! Grattis på 6månaders dagen!

2009-02-10 @ 11:58:17
URL: http://medelia.bilddagboken.se/
Postat av: Madde

Awwww va ni e FINA! glädjetårar

2009-02-11 @ 12:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0