Hopplöshet... :(

Pratade precis med Csn om mit lån. Hade ja vetat att de skulle bli såhär hade ja aldrig tagit de där jäkla lånet.
Ja sitter ju här arbetslös, hemma hos mamma o pappa som båda e pensionärer, och imorgon måste ja ge upp
mitt älskade stall.
Csn skulle skicka en blankett om hurvda ja fick lägre lånesumma att avbetala eller inte.
Dom o deras jäkla blanketter, de e CSNs fel att regnskogen skövlas! hahaha.

Har en kryssning som jag ska få åka på nu på lördag, men efter de kan ja inte göra något alls...
Får njuta av den så gott de går...
Behöver dessutom två till i hytten, om någon vill hänga på ;)

Men nu ska ja o min älskade Mimmi ut på stan o kasta massa cv paper på butiksföreståndare. Inte för at någon kommer vilja ha mig, men endå. Då har ja iaf försökt......

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hakar inte på iaf. Det är TN lite roligare och går ganska mycket före en kryssning =)



Hoppas ni hittar några andra!

kram

2009-01-28 @ 07:44:07
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Medelia

Aww gumman.. det kommer lösa sig! Vilken arbetsgivare som helst kan vara glad att få dig som anställd! Hoppas att de fattar det.

2009-01-28 @ 10:29:30
URL: http://medelia.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0