Spökrunda och mat!

Oj hade ja en blogg. Ja egentligen, va ska ja me den till? De e ju inte så att de händer nåt kul i mit liv lixom.
Ja sitter o söker jobb som en galning just nu, skickar ansökningar till höger och vänster o de händer INGENTING!
Va hade ja väntat mig?...

Jag fick en UNDERBAR julklapp av min älskade!
En spökrunda i gamla stan med en tre rätters middag efter, tillsamans med Marie o hennes militär Fredrik.


Vår guide var fantistisk (Fast han lät lite som Sid från Ice Age)

Sen på resturang Movitz fick vi jättegod mat!!


KÖTT! I svamp och rödvinsås, med någe grönt på.

Marie fick en otrolig ring av sin kille, och jag satt och hoppades på ett frieri Tänk att få närvara vid ett sånt tillfälle!
Men så långt gick de inte hehe.


Sen blev de partnerbyte ha ha ha.




Efter den sjuka kvällen åkte ja o min man hem och gosade!
Jag var jättesjuk och hade knappt någon röst, halsn var igensvullen o ja hostade som en rökare.
Så det var minst sagt en kämpig kväll, men oj så kul!!

Kommentarer
Postat av: Medelia

ooh vad gulliga ni var! Verkar ha varit en supermysig kväll, trots sjukheten!

2009-01-23 @ 06:40:36
URL: http://medelia.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0