Tråkigt att sitta hemma o bara dega.

Det är allt jag gör, jag sitter här hemma framför den här hemska mannicken (datan)
Ja går upp aldeles för sent, sover bort halva dagen och när ja väl komemr upp sitter ja inte ens påklädd vid datan.
De finns ju inget mer jag kan göra!

De känns som om ja drunknar i detta hav av arbetslöshet och pankhet.
Nu har jag fått en pytteliten summa från posten från innan jul när jag sorterade julkort, och det känns som en luftbubbla.
Att jag äntligen kan få andas litegrann.
Sen e de bara att hålla andan igen till nästa månad då ja får lönen från ett fjuttigt litet event på tre dagar nästa helg.
Ja de e ju alltid något, men det känns så jävligt. Ja e ju iof van att leva på ingenting, det har ju alla mina ex sett till som bosatt sig här under våra förhållanden.

Var ute med Mimmi o Magi igår och det var FANTASTISKT! Det är en så härlig häst :) Han e så mjuk, lyhörd och trevlig på alla sätt! Att han e lite knasig o dör av skuggor, spöken i hörnen och liknande e bara SÅ charmigt!
TYvärr var kameran hos min loverboy så de finns inga bilde rpå miraklet denna gång :(

Imorgon drar ja och älsklingen på Kryssning! Jag hoppas på en härlig resa där ja inte sa behöva tänka på alla bekymmer, men vi får se.
Ja har iaf min älskade underbara med mig. :)


Nakna i sängen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur va kryssningen??!!!!!

2009-02-02 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0