Examen i Linköping, och nu är jag ensam igen :(

Examensfesten i Linköping var jätterolig! Och jag upptäckte att jag faktiskt saknade min kusin en hel del när ja va där.
Första natten var KATASTROF! Sov kanske i några timmar max, då vår luftmadrass vi hade med oss, älsklingen och jag, harde PYSPUNKA! Så efter ett tag kvicknade man till av att höften var i golvet!
Lagom kul när man visste att man skulle upp på morgonen sen :(
Vaknade efter kanske mina värsta nätter sömnmässigt ever, och var tvungen att masa sig till en jävla kyrka. Blä.
Efter det spektaklet väntade god paj, och en härlig blandlåda med mat hemma hos examenskusinen!
RIKTIGT GOTT!
Älsklingen och jag blev whoppade i en omgång alfapet, jamen de e ju så TRÅKIGT!
Sen kom resten av festen. Kompisar till kusinen strömmade in i deras söta tvåa och utgjorde en härlig atmosfär av studenter! Älsklingen trivdes, medan ja va SKITTRÖTT o ville bara sova!
Den natten funkade lite bättre trots att den nya luftmadrassen vi fick låna bara var 100 cm. Vaknade till med halva kroppen på golvet två gånger, min älskling "rumpar" så duktigt i sömnen :)

Nu sitter jag här på söndagnatten hemma i sthlm igen o gruvar mig för morgondagen och veckan som kommer.
Besvikelse på besvikelse har tyngt ner mig..
1: Älsklingen har åkt tillbaka till spanien :(
2: Det är skansen hela veckan :(
3: sista ridningen på onsdag... Och då menar jag verkligen SISTA. Jag har varit tvungen att säga upp min plats på ridskolan jag ridit på i 12 år nu. Likaså syster min som är otröstlig.
4: Medeltidsveckan har skitit sig... Kompisarna jag har där har flyttat så boende i visby är nu omöjligt.
Jag funderar då på att inte åka "hem" alls... Kommer bara bli ledsen av att veta att jag inte kan delta i den roligaste veckan på hela året!

Jag är riktigt ledsen över det här... De enda som håller mig uppe e min älskade.. Som nu är i ett fjärran land.
Blä..

Kommentarer
Postat av: Iceea

Men gumman! Det där lät ju inte alls kul! Ska du inte åka ner till morföräldrarna då? Om gubben din tar bilen med så kan ni ju åka in på dagarna iaf.

Man måste ju inte BO i Visby för att vara på medeltidsveckan.



Jättetråkigt att höra att du å systri inte kan rida mer.

kram

2009-06-08 @ 09:47:18
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0