John.. Min älskade.. Min Ängel..

Kommer du ihåg de där väggarna jag byggde upp?
Nu kommer dom fallandes!
Det var inte ens så svårt, de gav inte ett enda ljud ifrån sig.
Jag tvivlade aldrig.
Här står jag nu i ljuset av din gloria, jag har hittat min Ängel nu...

Det är som om jag har vaknat upp, du bröt mot alla mina regler.
Och det är en risk jag fortfarande tar.
Jag kommer aldrig att stänga dig ute!
Vart jag än ser mig omkring nu så är jag omringad av ditt ljus.
Du är allt jag behöver och mer därtill, det står skrivet över ditt ansikte.

Det slog mig som solens strålar, brände sig genom mina mörkaste nätter.
Du är den enda jag vill ha, och jag är nu beroende av ditt ljus.

Jag svor att jag alridg skulle falla igen, men det här känns inte som om jag faller,
Om jag nu faller så tar du emot mig, hur tungt det än må bli.
Du är mitt allt och jag Älskar dig, och bara dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0