NYA SKOR och arbetsintervju!

Jag har hittat skorna jag ska ha på Medelias och Jockes Bröllop!


Köpta på Deischmann kostade 349 kr och har en klack på 14 cm! Inbyggd platå på 1 cm :)
SUPERSKÖNA i äkta rödbrunt skinn och guldnitar :)
Jag vill knappt ta av dom!
Och i bakrunden hänger min klänning ;)

Jibbar sista veckan nu på skansen och ska på arbetsintervju imorgon efter jobbet.
Lite hattigt men jag måste skaffa jobb som håller :(
Proffice som truckförare. Ja de kan ja iaf.
Sedan ska jag höra av min till uniflex om truckjobb efter helgen.

Lite undran nu.. VAD ska man göra på MIDSOMMAR?!
TIPS?

Kommentarer
Postat av: Medelia

Haha härliga skor..de kommer bli perfekta! :)

2009-06-11 @ 11:20:37
URL: http://medelia.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

varför vill du vara längre än john? du är ju redan tyngre och bredare ;)

2009-06-14 @ 12:10:05
Postat av: Madde

Till Anonym.

Vilken otroligt onödig kommentar! Att du inte vågar stå för vem du är tyder ju på att du också är en onödig människa, varför en flirtsmiley? Trodde du att du var rolig?

Det är tur för dig att du är anonym, för hade jag vetat vem du var hade jag inte tvekat att ge dig en fet rak höger!

2009-06-17 @ 15:41:01
Postat av: Anonym

Visst känns det roligt när man inte kan lita på folk? och om det är nån som är onödig så är det ju du gumman, hela ditt liv är ju ett stort fiasko...

2009-06-18 @ 16:15:17
Postat av: Madde

Till anonym.

Seriöst, är du verkligen en sådan jävla fegis att du inte kan stå för vem du är, och säga detta ansikte till ansikte? Vems liv är då ett fiasko?

2009-06-19 @ 03:32:12
Postat av: Julle

Tare lungt, vi vet ju vem det är och personer utan tendens till vare sig självkänla lr självförtroende måste av nån jävla anledning racka ner på andra.

/Your new friend =)

2009-06-19 @ 14:21:28
URL: http://www.metrobloggen.se/pygmepuff
Postat av: Anonym

du är mycket välkommen att konfrontera mig! ser fram emot det faktiskt...

2009-06-21 @ 00:38:10
Postat av: Becca

Men oj, har du verkligen inget bättre för dig än att anonymt försöka vara elak? Om du prövar att vara trevlig så kanske du kan skaffa dig lite vänner att umgås med istället.

2009-06-21 @ 21:04:58
Postat av: Medde

Det finns för mycket idioter i den här världen. Alldeles för mycket. Skulle man bry sig om varenda liten överkompenserande amöba med låg självkänsla och ett bekräftelsebehov stort som Texas som lyckats fatta sina osäkra fingrar kring ett tangentbord skulle man ju förgås i den meningslöshet som dessa kräk spyr ut. Och det vore ju förargligt. Och onödigt.



So I say - fuck it.



PS. Madelene är bäst. DS.

2009-07-12 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0