I veckan som gått...

...har jag gått på intervjuer! och Provjobbat!
Intervjuerna gick sådär, alltså den första var någon jäkla gruppnintevju där de satt högutbildade ekonomer och chefer.
O där satt jag med mitt "jag har sålt lotter på skansen"
Ingen hit!!

Men andra intervjun som ja va på idag för Bauhahs Bromma va helt ok, lite jobbig väg att åka men de får man ta.
Tyvärr e de max 15 timmar per vecka men de e alltid något.. Ja vill ju för fasiken hem till Gotland!!!

Provjobbet var hyfsat, men jäklar va vädret slog om den dagen!! Ja vaknade o såg SOL! tog på mig jenas o t-shirt o gick på muggen. kommer ut o ser SNÖ... :(
Då va de bara att dra på sig långkalsonger och ulltröjorna igen. SURT sa Madde.
Skulle stå utomhus, hur länge visste ja inte då, o dela ut tidningar. De var bara två timmar så de va ingen fara. Men kallt a de om fingrarna endåå! 

Ikväll ser ja fram emot middagen, vännerna, vinet o Patricia!
Vi ska få båtfan att gunga!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

dåhåhhålig uppdatering =(

2009-03-29 @ 18:46:12
Postat av: Anonym

sååååååååååååååå dålig uppdatering...!

2009-04-16 @ 17:13:15
Postat av: Medelia

Ja det var grymt dålig uppdatering..hallååh..

2009-04-24 @ 17:03:58
URL: http://medelia.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0