Skivmässa me syrran!

Ja va e en bal på slottet.....
Ja hade en riktigt crapdag igår, mådde verkligen SKIT o ville knappt kliva ur sängen.
Kunde knappt de heller me tanke på min rygg, de e väl någe stressgrejs som satt sig i musklerna oxå nu, som om de inte va nog me stress i hjärnan!! De ska sätta sig i kroppen oxå! Fan ja e så trött på de här, ja söker ALLT, ALLA jobb ja kan tänkas klara av. Men de händer inget! Inte ett skit :( O ja börjar tappa gnistan.
Jag vet inte va ja ska skriva i mina personliga meddelanden längre, de blir :"Hej Jag heter Madelene Åberg och jag skulle passa utmärkt för jobbet som... för att....." Sen e de bara blankt i skallen!!
Ja får bara mer o mer panik över de här nu, ja vill oxå lyckas! ja ill inte sitta hemma hos mamma o vara en arbetslös looser längre :( Ja vill ha ett jobb o gå till, ha något att göra om dagarna...
Som de e nu e dagens höjdpunkt tv serien "Just shoot me" på kanal 6...
Den e kul faktiskt.

Men imorgon e de lördag! O då ska ja på SKIVMÄSSA i solnahallen med syster! De ser hon fram emot som fan :)
De ska bli kul!! Ja hoppas aj hittar nåt ja inte har.. Eller så hoppas jag inte de för ja kommer inte ha råd att köpa det :(
Blä va de suger att va en arbetslös slusk!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stackare! Men det är många som går utan jobb nu, titta bara på Micke! Det är ju i princip omöjligt att hitta något nu, aset Tommy hade ju en extrem tur... men det var ju iofs i början av lågkonjukturen.

Det är nu du ska resa eller börja plugga, inte slösa tid med att leta jobb som inte finns! kram Becca

2009-03-07 @ 00:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0