Dåligt med inlägg...

...För att ja har varit upptagen med att ha ett liv ha ha!
Jobbar på skansen, o alla som känner mig vet hur glad ja e över de :(
Är sjukt trött på skolbarn! Blatteskolbarn! Korkade föräldrar med sina lika korkade barn!
Folk i byxor, ja människor i allmänhet! Till skansen kommer alla hjärndöda idioter!

Ja e förkyld fortfarande, mår piss o hostar lungorna ur mig. När ja står på skansen. KUL! Nej inte ett jävla dugg!

Har gått en TAPPSKOKURS! :D Så jag har nu tappskokompetens! :D


Mitt ben jag fic träna på :) Jag döpte henne till fjompan.
På denna bild är hon genomfrusen men efter lunch så tinade hon upp och blev helt sladdrig! :D Ha ha ha


Nypåslagen sko! :D Gjort av MIG!


Sen dissikerade vi en annan hov för att se hur långt man kunde karva.
Lärorikt som fan!

Kommentarer
Postat av: Medelia

Fyy vad makabert... men bra om du gillade utbildningen ;)

2009-05-20 @ 09:08:51
URL: http://medelia.bilddagboken.se
Postat av: Iceea

Hi,hi... strångt av dig att hålla på med ett avkapat ben då jag vet hur mycket du älskar hästar. Det där benet du håller i hade du inte ens klarat att titta på för 10 år sedan! HURRA för dig!

2009-05-20 @ 11:38:47
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja de hela kändes så sjukt när hovslagaren kom ut med benet i handen för att visa hur vi skulle göra. Jag var senare jäkla glad över att benet var dött då första "bankningen" gick åt helvete ha ha ha.

Sen kändes de bara väldigt bra.

2009-05-22 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0