Halsinfektion!!

Jag har världens äckligaste halsinfektion!! Mår helt pyton och är helt däckad, har konstigt nog bara låg feber, och hjärnan är hur vaken som helst! Men kroppen är i koma, lyder knappt vad hjärnan säger åt den att göra.
Jag kan inte svälja mitt eget saliv ens, har inte kunnat äta något och jag får panik varje gång jag måste hosta.
Gomseglet är genomsvullet och hänger en bra bit ner i halsen o kittlar kräkreflexerna hela tiden.
Luftvägarana är igenkorkade av slem som vill bli upphostat... Jag är LIVRÄDD för att kräkas, jag får sådan panik att jag nästan börjar gråta okontrollerat, och det gör bara saken värre i halsen..
Har haft min beskärda del av ångestattacker idag hos läkaren när han försökte ta ett halsprov...
Vilket är omöjligt när jag kan gapa, och helt otänkbart nu när jag har ont bara av att andas.....



Jag mår verkligen botten nu!! Har ju varit sjuk i närmare fem veckor av och till nu, hade jag varit hemma och varit sjuk när jag började bli lite smått dålig hade ja kanske klarat mig.. Men nej nej, jag var tvungen att gå till jobbet som en vuxen människa och vara sjuk där i regnet.
Det SUGER att vara vuxen och hela tiden tänka desperat på ekonomin.. BLÄ!
Jag kan inte vara hemma då förlorar jag pengar, ja men nu när ja vet att ja kommer ligga i mer än en vecka missar ja mer pengar än om ja fått vara hemma en vecka innan ja blev helt kass....
Jag har fått kåvepenin i flytande form och jag hoppas att de ska göra susen nu...
Men nu är förhoppningsvis botten nådd, och då kan det bara gå uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0