Tristess

En vecka utan röst, det har gått bra ändå, och är ganska skönt på ett sätt. Man behöver inte svara på tilltal, man kan gå därifrån o skaka på huvudet om man så vill. Man behöver inte ge sig in i en trist disskution om man inte vill.
Jag har läst de två första böckerna av Stephenie Meyer, hon som skrev "Twilight" boken, de finns ju fyra, och jag har börjat på nummer tre nu. "Ljudet av ditt hjärta" dom är så sjukt bra att de e svårt att lägga ner dom!
Jag tackar Mimmi av hela mitt sjuka hjärta för lånet av dessa ljsglimtar i min mörka tillvaro.

Äsklingen har gett sig iväg til spanien! De lilla kräket :) Hoppas han har varmt och skönt, och sjukt roligt.
Men jag saknar honom trots att det bara är några dagar han e bortrest.

Mimmi intruduserade mig för Milow, som  gjort en cover på "ustin Timberlakes, "Ayo Technology", jag vet inte om de e han som gjort covern eller hur de nu e men de inns en Katerine som OXÅ har gjort en verson på den. E de en poppis låt eller?
Dope har gjort en cover på Dead or Alives låt "You spin me round (like a record)"
Jag tror jag ska leta reda på massa sånna coverslåtar och lägga i en lista o hära vilken som e bäst :) You know, helt vanligt lördagsnöje när man e ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0